Su Louis Passevin trovo la seguente notizia:
Secondo Roger Armand Weigert, Inventaire du fonds français.
Graveurs du XVII siècle , vol. I, París, 1939, ad vocem , non è chiaro se Boissevin sia stato anche incisore e non soltanto editore di stampe. È, invece, molto più probabile che questa incisione sia dovuta a Pierre Daret (Parigi, 1604 - Landes, 1678). Si veda, per confronto, la stampa che segue. Si può facilmente notare che le due stampe hanno lo stesso impianto architettonico e, soprattutto, il testo è scritto è con la stessa calligrafia.
In internet trovo questa notizia sulla stampa di Daret:
Printed upon hand-made, laid, seventeenth paper and with thread margins, as usual. Slight rubbing and staining exists in the upper corners, else a fine, early impression and in good condition throughout. Francois Sublet, Baron de Dangu ... represents a strong, original example of the art of Pierre Daret and of the Golden Age of French portrait engraving.
Su Pierre Daret, sempre in internet, estraggo questa nota, da cui risulta che Daret ha inciso il ritratto di un papa.
Pierre Daret: A talented seventeenth century painter and engraver, Pierre Daret first studied in Paris and then completed his training in Rome. Daret began and finished his career as a portrait painter. The bulk of his working life, however, was devoted to engraving and etching. His oeuvre in these mediums consists of over four hundred plates, mostly portraits. His success in this field was surely considerable as he was commissioned to engrave the likenesses as the King of England, the Royal Family of Poland and the Pope. Daret was received into the Royal French Academy as a full member in 1663.
Il papa di cui si parla è probabilmente Innocenzo X (Giambattista Pamphili) di cui trovo citata una incisione dovuta a Daret:
Portrait. Papst Innozenz X. (Giambattista Pamphili )
Brustbild im Oval, unten Wappen und Legende. Kupferstich bei Daret um 1652. 201 x 130 mm. kräftiger Abzug mit Rand.